- Konuyu Başlatan
- #31
- Katılım
- 21 Tem 2011
- Mesajlar
- 1,122
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 32
Maşallah ikisine de, sarı renk bi ayrı oluyor![]()
Teşekkür ederiz Utku abi
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
Maşallah ikisine de, sarı renk bi ayrı oluyor![]()

Güzel kareler emeğinize yüreğinize sağlık
Olur mu Haydar abi,tabiki coupe nin sarısı daha güzelMasallah Ehliyetli GenclerReno Sarisi Daha Guzel Ama Kizmak Yok
Sağolasın Halil abiMaşallah sarışınlarımıza.![]()
Ayıp ama yawBöyle başlık atılırmı bu konuya:aytuğNe ümitlerle açtık ne çıktı cıx cıx cıx
Sarışın bombalara maşallah
Güzel kareler emeğinize yüreğinize sağlık
![]()
