5 Kas 2012 #12 Sedat Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 0 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 40 Ayağına sağlık kardeşim
5 Kas 2012 #13 KaRaHaN Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 12 Eki 2010 Mesajlar 7,126 Tepkime puanı 443 Puanları 0 Yaş 45 gelen arkadaşların ayaklarına sağlık. bu gün tanıştım çok efendi ve beyfendi bir arkadaşımızdı keşke dün fuardayken de yanımızda olsaydı.
gelen arkadaşların ayaklarına sağlık. bu gün tanıştım çok efendi ve beyfendi bir arkadaşımızdı keşke dün fuardayken de yanımızda olsaydı.
5 Kas 2012 #14 *Korkmazbey Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 2,425 Tepkime puanı 17 Puanları 0 Yaş 41 Savaşşş Hiç yakışmadı insan haber verir beeeee.
5 Kas 2012 #15 Uther77 Savaş ŞEN Başkan 77-Yalova Katılım 2 Eki 2010 Mesajlar 6,305 Tepkime puanı 30 Puanları 48 Yaş 36 Korkmazbey' Alıntı: Savaşşş Hiç yakışmadı insan haber verir beeeee. Genişletmek için tıkla ... Abi zaman kısıtlıydı zaten ordan fuara geçtim abimle
Korkmazbey' Alıntı: Savaşşş Hiç yakışmadı insan haber verir beeeee. Genişletmek için tıkla ... Abi zaman kısıtlıydı zaten ordan fuara geçtim abimle
5 Kas 2012 #16 Uther77 Savaş ŞEN Başkan 77-Yalova Katılım 2 Eki 2010 Mesajlar 6,305 Tepkime puanı 30 Puanları 48 Yaş 36 MaYuCeL' Alıntı: Savaş Gazoz yoksa Nescafe vardır. boş dönme Genişletmek için tıkla ... hahahaha yok yok Usta saolsun misafirperverliğini gösterdi
MaYuCeL' Alıntı: Savaş Gazoz yoksa Nescafe vardır. boş dönme Genişletmek için tıkla ... hahahaha yok yok Usta saolsun misafirperverliğini gösterdi
6 Kas 2012 #17 *Burak Yılmazer Burak Yılmazer, Başkan 34-İstanbul Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 4,909 Tepkime puanı 18 Puanları 38 Yaş 39 Günde ortalama 2 ziyaretçi maşallah
6 Kas 2012 #18 Uther77 Savaş ŞEN Başkan 77-Yalova Katılım 2 Eki 2010 Mesajlar 6,305 Tepkime puanı 30 Puanları 48 Yaş 36 Buda bonus olsun Türbeye vardığımda Usta UGK yı parlatıyordu [/IMG]
6 Kas 2012 #19 MaYuCeL Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 13 Kas 2011 Mesajlar 0 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 45 Benim de cila ihtiyacım var. hele ki bel altında pasta da lazım. biraz saga sola sürtmüşüz...
6 Kas 2012 #20 SerhanÇELİK T.C. Vatandaşı, Kayıtlı Üye 34-İstanbul Katılım 11 Eki 2010 Mesajlar 3,011 Tepkime puanı 185 Puanları 63 Yaş 40 MaYuCeL' Alıntı: Benim de cila ihtiyacım var. hele ki bel altında pasta da lazım. biraz saga sola sürtmüşüz... Genişletmek için tıkla ... Pasta İçin Kapım Herdaim Açıktır Abim Derin Çizik Giderici Ve Normal Çizik Giderici Setimle Yardımcı Olabilirim
MaYuCeL' Alıntı: Benim de cila ihtiyacım var. hele ki bel altında pasta da lazım. biraz saga sola sürtmüşüz... Genişletmek için tıkla ... Pasta İçin Kapım Herdaim Açıktır Abim Derin Çizik Giderici Ve Normal Çizik Giderici Setimle Yardımcı Olabilirim