• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Beyaz güvercinimden bir resital (maşallahı eksik etmeyelim arkadaslar)

Kazasz belasız cezasız kullan kardeşim maşallahh..
 
gökhancım araba yakıyor.. MAŞALLAHHH.. nazar değmesin.. tü tütüüü tüüü
 
Maşallah iyi günlerde kullanman dileğiyle toprağım :) Rabbim kazasız belasız kullanmak nasıpetsin.
 
Maşallah araç pek güzel, güle güle kullan. Arka cam manual mağdurusun anlaşılan
 
Maşallah hayırlı ugurlu olsun. Tekerine taş degmesin..
 
Maşallah :)
Bende Havza'lıyım . Yani Çorum - Tokat - Samsun çevresinde bu aracı görüp sellektör yapabilirim :)
 
Maşallah :)
Bende Havza'lıyım . Yani Çorum - Tokat - Samsun çevresinde bu aracı görüp sellektör yapabilirim :)

havzada akrabalar falan var bizim baba tarafı ordan göçmüş suluovaya. belki görürsün o civarlarda da :)
 
havzada akrabalar falan var bizim baba tarafı ordan göçmüş suluovaya. belki görürsün o civarlarda da :)

Suluova'da isen daha iyi :D Bizimde akrabalar var Suluova da :)
Ben Suluovayi pek bilmem ama Amca oğlunun arkadaşı pazarın kurulduğu yerde Çubukçu Marketin sahibi :)

Arabada Pol-Sa dan alınmış bizim araba orada servise gidiyor :)
574698_3904117799183_1224208277_n.jpg



Buda Suluova'da ki Megane'ımız :)
 
Maşallah:tony
 
Araç şahane ama arka camlar otomatik olmaması işi bozuyor
 
Geri
Üst