- Katılım
- 9 Eki 2010
- Mesajlar
- 0
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
[MENTION=5815]ArtvinLi[/MENTION] telefonuna mesaj attım şimdi yatıyorum yarın görüşürüz...
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
Ankara ses ver 
Eyw kardesim bizim ben tesekkur ederim bzim resimleri videolari at bende merak ettim ;-)Serhat'la Nata-Vega da buluştuk şimdi geldim eve, güzel vakit geçirdik, teşekkür ediyorum Serhat(@ArtvinLi)..
Bu arada Dacia Lodgy gelmiş bayide vardı, yeni kangooyuda inceledik her aracı tek tek inceledik ama fotoğrafları yok..![]()
Evren abi güzel bir organisazyon yapalım şöyleKonuyu yeni gordum disardayim ev bakiyodum ayaklarim koptu valla![]()
NexusHD2 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
yer zaman uygun olursa biz iki kişiyiz yine Konuyu yeni gordum disardayim ev bakiyodum ayaklarim koptu valla![]()
NexusHD2 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
hayırdır abi taşınma düşüncen varsa komple buluşup eşya taşımaya geçeriz olmadı![]()
