- Katılım
- 19 Eki 2010
- Mesajlar
- 0
- Tepkime puanı
- 312
- Puanları
- 0
- Yaş
- 41
Miski Ne Mis Abi
8°
RFC Ankara Çok Şanslı
8°
RFC Ankara Çok Şanslı
Ohh havada misss..![]()
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
Ohh havada misss..![]()
evet abi artı 1 olabilir bakalım yaniiii
Yaparız Kubilay elimizdekileri dagıtırız.
Aha +1 mi
tabıkı çok büyük şans 8 derece ne demek nımet bıze büyük nimet hemde genelde buluşmalarımız - 5 -10 arasında oluyodu örneğin alttaki fotoda sıcaklık - 5 i göstermekteydi titremeden poz vermek için büyük çaba harcamıştıkMiski Ne Mis Abi
8°
RFC Ankara Çok Şanslı
![]()
![]()
![]()
batıkentte mi oturuyosunz![]()
Yazdım ya Mehmet'im. Nöbetçiyim.Devlet işi malum.Bende istiyordum.Uzun zaman oldu ama maalesef.bu seferde olmadı :-(
tabıkı çok büyük şans 8 derece ne demek nımet bıze büyük nimet hemde genelde buluşmalarımız - 5 -10 arasında oluyodu örneğin alttaki fotoda sıcaklık - 5 i göstermekteydi titremeden poz vermek için büyük çaba harcamıştık:
![]()
![]()
Vallahi Öyle Büyük şans tabi Fotodaki herkes yinede gülücüklerini eksik etmemişler.
Benim RFC'de ilk buluşmam Olucak Aksilikler Olmazsa Buluşmların Hiçbirini kaçırmamaya çalışacağım![]()
![]()
Onun haricinde Yaz ayında güzel bir anıtkabir'de Atamızı ziyareti etsek RFC Anakara Olarak nasıl olur.
benim ilk buluşmam (bundan bi önceki) ondada hava çok sıcak sayılmazdı hani 
bende batıkentte oturuyorum kardelendeEvet Batıkentteyim...
tabıkı çok büyük şans 8 derece ne demek nımet bıze büyük nimet hemde genelde buluşmalarımız - 5 -10 arasında oluyodu örneğin alttaki fotoda sıcaklık - 5 i göstermekteydi titremeden poz vermek için büyük çaba harcamıştık:
![]()
![]()
