• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

2013 Fluence Tanıtım

karacan

Taylan AYDIN
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
2,700
Tepkime puanı
93
Puanları
0
 
paylaşım için teşekkürler.
 
Reklam güzel olmuş,araç zaten iyice güzelleşti,yakışır...:eyv
 
Reklamda neyin neolduğunu anlayamadım :D Fluence güzel çıkmış :)
 
Bir hafta sonra geliyor bakalım benim ki de gelince fotolarını paylaşacağım. Arkadaşlar....
 
Teşekkürler....




Onur şu yeni ön tamponu çıkma falan yada sıfır ayarlada takalım artık EVR ye :)



abi yerimizi değiştirirsek kaporta kısmınıda alırsak söz :)
 
otomatiklerinde yine 4 vites mi acaba?
 
otomatiklerinde yine 4 vites mi acaba?

EDC 6 vites şuanda dizelde kullanılıyor. benzinlisinde ise yeni olarak CVT X-Tronic sistemi var. 4 vites olan eski otomatik bva kullanılmıyor artık
 
Geri
Üst