- Konuyu Başlatan
- #51
- Katılım
- 14 Kas 2011
- Mesajlar
- 266
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Karartılmış far'da güzel duruyor gibi 
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
Karartılmış far'da güzel duruyor gibi
![]()
Gayet güzel gidiyor.Fakat jantlar bronz olsa daha mı iyi olurdu? Beyaz da güzel görünüyor ama...
![]()
Bence herşey mükemmel gidiyor, konuyu yeni gördüm maşallah diyeyim nazar değmesin Murat abi.Farların bi kısmının maskelenmesi çok hoşuma gitti sıkı olacağı kesin![]()
Çalışmalar Süper Renk Desen Mükemmel Herşeyiyle Çok Güzel Şeyler Çıkacağı Kesin Ortaya. Ama Keske Spoon Jant Koymasaydınız Keşke Gerçi Var Olan Bi Jantı Boyadınız Ama. Niye Derseniz Artık Spoonlar Basitleşti Gibi Geliyo Bana Genelde Hondacılar Takıyor Ne Bilim Bu Kadar Dikkat Çekicek Arabanın Spoona Değilde Daha Farklı Bir Janta Sahip Olması Gerektiğini Düşünüyorum...
