• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Ps3 ü olan dostlar

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan KaRaHaN
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

KaRaHaN

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
7,126
Tepkime puanı
443
Puanları
0
Yaş
45
Dostlar media mark da an itibari ile 179 tl olan pes 2014 ümü 59 tl ye satılığa çıkardım. Takas da edebilirim ama beğeneceğim bir oyunla uyguna verdiğim bu oyun bandrollüdür en önemlisi bu ! alana hayırlı uğurlu olsun :eyv

10475998_249169845280362_2004543175446686590_n.jpg




10417812_249169895280357_8964939353752032979_n.jpg



10342433_249169971947016_1163972482322939140_n.jpg
 
Hayirli Satişlar Abim :eyv :eyv
 
Geri
Üst