- Katılım
- 11 Eki 2010
- Mesajlar
- 528
- Tepkime puanı
- 3
- Puanları
- 0
berk bey yazdım bunu bir kenara...D
Inan haberim yoktu , kizilay tarafinda i$im vardi aracla gitmedim eve bile giremeden yoldan Alihan aldı beni
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
berk bey yazdım bunu bir kenara...D
Inan haberim yoktu , kizilay tarafinda i$im vardi aracla gitmedim eve bile giremeden yoldan Alihan aldı beni2 saat oturduk zaten sana sozum var ozel bulu$ma yapicam
![]()
özel mözel ne ayak? ömer abiyle bir olur, RFC Ankara basarız valla.
aldım abim. torpidoda duruyor.
O sigara Halile ulaşmaz
kaçarı yok. koydum torpidoya, ulaşacaklar.
K u n d a k l a r ı m ! Onur abi ula$mayacak diyorsa ula$maz!![]()
anneme şikayet ederim. döver seni sonra.
