• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Aracın içine su dolması

Dogukan36

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Nis 2014
Mesajlar
77
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Selamın aleykum, iyi günler, istanbul bahçelievlerdeyim aracım 2007 model megane sedan
Yagmurlu havalarda sag taraftaki yerdeki bölmeye su doluyor sizce sorun nedir bilgi verirmisiniz?



vogqk4.jpg
[/URL][/IMG]

3R9QB9.jpg
[/URL][/IMG]
 
Tek aklima gelen kapi menteselerinden veya kapi esiginden bir sekilde aracin su aldigi...

Eger o kismin haricinde paspasin alt tataflari da islak ise klimadan da olabilir...
 
Silecek kollarının alt tarafında çamurluğun içine inen su tahliye borusu var , o tıkalıdır.Eğer ıslanma sorunu kapı cebinde de varsa o da hoparlör şapkasının olmayışındandır.Önce cebe sonra aşağıdaki kapaklı gizli bölmeye iner su ..
 
Silecek kollarının alt tarafında çamurluğun içine inen su tahliye borusu var , o tıkalıdır.Eğer ıslanma sorunu kapı cebinde de varsa o da hoparlör şapkasının olmayışındandır.Önce cebe sonra aşağıdaki kapaklı gizli bölmeye iner su ..

kapı cebınde herhangı bi su yok sorunu nerde duzelterebılırım tahlıye borusunu kendım acabılırmıyım
 
Silecek kollarının alt tarafında çamurluğun içine inen su tahliye borusu var , o tıkalıdır.Eğer ıslanma sorunu kapı cebinde de varsa o da hoparlör şapkasının olmayışındandır.Önce cebe sonra aşağıdaki kapaklı gizli bölmeye iner su ..

kapı cebınde herhangı bi su yok sorunu nerde duzelterebılırım tahlıye borusunu kendım acabılırmıyım
 
Silecekleri söküp altındaki siyah parçayı çıkartmalısınız , daha sonra su tahliyesini sağlayan boruyu kendi imkanlarınızla açarsınız zaten
 
Silecekleri söküp altındaki siyah parçayı çıkartmalısınız , daha sonra su tahliyesini sağlayan boruyu kendi imkanlarınızla açarsınız zaten

peki kendim dısında nerde yaptırabılırım kaportacıda yaptırabılırımıyım bılgı werırmısınız
 
Silecekleri söküp altındaki plastik ızgarayı çıkarman lazım daha sonra sağ ve solda olmak üzere 2 tane tahliye tıpası var, onları içeri doğru ittir sorun çözülsün...
 
aynı sorun sanderomda da var kapı fitillerinden alıyor benım ki
 
Geri
Üst