• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

22 Şubat 2015 RFC İzmir kahvaltı organizasyonu

Bu günün ilk günceli benden, bakalım arkamda kimler gelecek..:eyv
 
Bende buradayım ama sinirliyim. 2 gün lodos oldu diye elektrikler günlerdir kesik doğru düzgün iş yapamadım , işler birikti :( Araç sahibi olduktan sonra anladım ki İzmir'de yol diye bir şey yok. Sabah akşam Yeşilyurt devlet hastanesi (basınsitesi tarafındaki) yolu kullanıyorum , bir hastane yolu bu kadar mı rezil olur araba sallanmasın , zarar görmesin diye yavaş gitsen arkadaki sellektör yapar, hızlı gitsen sallana sallana çukura bata çıka gidersin üstüne tuz biber 2 haftadır o yolun sokak lambaları yanmıyor akşamları karşıdan gelen araçların farı zaten karanlıkta insanın gözlerini alıyor rabbim korusun yola atlayan yayaları o esnada göremeyebiliyorsunuz çok tedirgin oluyorum yahu bir hastane yolu nasıl bu durumda olur ? Nasıl 3.büyük şehirde yaşıyoruz ben anlamadım hele geçen akşam ilk defa kordondan geçtim üstelik yağmurda ! Allahım sanırım bu ilk ve sondu her yer su her yer göl yoldan hiç bahsetmeyeyim. Kısaca sinirliyim :)
 
Bende buradayım ama sinirliyim. 2 gün lodos oldu diye elektrikler günlerdir kesik doğru düzgün iş yapamadım , işler birikti :( Araç sahibi olduktan sonra anladım ki İzmir'de yol diye bir şey yok. Sabah akşam Yeşilyurt devlet hastanesi (basınsitesi tarafındaki) yolu kullanıyorum , bir hastane yolu bu kadar mı rezil olur araba sallanmasın , zarar görmesin diye yavaş gitsen arkadaki sellektör yapar, hızlı gitsen sallana sallana çukura bata çıka gidersin üstüne tuz biber 2 haftadır o yolun sokak lambaları yanmıyor akşamları karşıdan gelen araçların farı zaten karanlıkta insanın gözlerini alıyor rabbim korusun yola atlayan yayaları o esnada göremeyebiliyorsunuz çok tedirgin oluyorum yahu bir hastane yolu nasıl bu durumda olur ? Nasıl 3.büyük şehirde yaşıyoruz ben anlamadım hele geçen akşam ilk defa kordondan geçtim üstelik yağmurda ! Allahım sanırım bu ilk ve sondu her yer su her yer göl yoldan hiç bahsetmeyeyim. Kısaca sinirliyim :)

Kentlerimizdeki en büyük sorun, nüfusun artışına göre plan ve proje yapılmaması.
 
Haydi görmeyen kalmasın günceli
 
Guncele devam
 
Ben +1 olarak revize etmek istiyorum kendimi
 
Bence bu güncel konuda hakkı abimizde artık izmir RFC organizasyonuna ismini yazdırır malum bugün onun günü :))
 
Geri
Üst