• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

İçimden Geldi Valla :) ''58'' el-dorado ''

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ROADFOX
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ROADFOX

Kerem SAYARI, T.C. Vatandaşı,
Başkan
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
12,738
Tepkime puanı
530
Puanları
113
Yaş
57



-brougham-shows-49k-original-miles-photo-gallery_8.webp


Schweitzer_R_1958_3.jpg


436363645_21a4b58d38.jpg


eldo1958.jpg


1956-Cadillac-Eldorado-Brougham-Town-Car-Concept_6.webp


57-Cadillac-Eldorado-Brougham-DV-09-MBC-09.webp


57-Cadillac-Eldorado-Brougham-DV-09-MBC-03.webp


cadillac_eldorado_brougham_s.jpg
 
hay maşallah bu ne yakar beaa
 
estetik harikası....:eyv
 
Zamanında adamlar torpidoya ışık koymuşlar. Bizim 2015 renoların bazılarında hala yok. İşte bu enteresan. ıslık
 
Zamanında adamlar torpidoya ışık koymuşlar. Bizim 2015 renoların bazılarında hala yok. İşte bu enteresan. ıslık

Torpidoda ışıkmı yok hımm Benim 89'da bile var tuhaf gerçekten.....
 
Of of of ne makina ama...
 
Geri
Üst