Ben 150.000 km ye kadar bu şekilde kullandım ve turbo ile ilgili en ifak bir sorun veya bakım görmedim. Ayrıca bahsettiğiniz islik sesi çok aşırı değilse dci motorlarda genel olarak olan bir ses.
Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi