3 May 2015 #11 selim_ugur Selim Uğur ŞAHİNTÜRK, Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 11 Ara 2013 Mesajlar 4,685 Tepkime puanı 1 Puanları 0 Yaş 43 Abiciğim süper bir gün geçirmişsiniz, kıskandım valla
4 May 2015 Konuyu Başlatan #12 Aykut Karabulut , Başkan 35-İzmir Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 12,079 Tepkime puanı 731 Puanları 113 Yaş 61 Hep bir eksik kalıyor sol yanım, sizlerin olamadığı ortamlarda..
4 May 2015 #13 *Korkmazbey Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 2,425 Tepkime puanı 17 Puanları 0 Yaş 41 Aykut Karabulut' Alıntı: Hep bir eksik kalıyor sol yanım, sizlerin olamadığı ortamlarda.. Genişletmek için tıkla ... Geliriz bizde abicim sen yeterki iste. Duman ile iletişimle gönderildi.
Aykut Karabulut' Alıntı: Hep bir eksik kalıyor sol yanım, sizlerin olamadığı ortamlarda.. Genişletmek için tıkla ... Geliriz bizde abicim sen yeterki iste. Duman ile iletişimle gönderildi.
4 May 2015 #14 aykut3591 Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 4 Kas 2014 Mesajlar 23 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 35 Katılmak isteyip sınavım nedeniyle katılamadığım etkinlik için çok üzgünüm. Sent from my iPhone using
Katılmak isteyip sınavım nedeniyle katılamadığım etkinlik için çok üzgünüm. Sent from my iPhone using
5 May 2015 #15 Htmakina Hakkı TAM, , Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 8 Nis 2013 Mesajlar 9,331 Tepkime puanı 527 Puanları 113 Yaş 60 Ayaklarınıza ve kardeşliğinize sağlık. Ne güzel kareler bunlar. Orada olmayı isterdim. 12 3
5 May 2015 #16 mehmet_ozturk05 Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 18 Ara 2014 Mesajlar 5,047 Tepkime puanı 1 Puanları 0 Aykut Karabulut' Alıntı: Hep bir eksik kalıyor sol yanım, sizlerin olamadığı ortamlarda.. Genişletmek için tıkla ... Aykut abim Maşallah çok güzel olmuş . Emeğine yüreğine kalbine sağlık . I love you
Aykut Karabulut' Alıntı: Hep bir eksik kalıyor sol yanım, sizlerin olamadığı ortamlarda.. Genişletmek için tıkla ... Aykut abim Maşallah çok güzel olmuş . Emeğine yüreğine kalbine sağlık . I love you
5 May 2015 #17 *Burak Yılmazer Burak Yılmazer, Başkan 34-İstanbul Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 4,909 Tepkime puanı 18 Puanları 38 Yaş 39 Bir twingo da ben mi alsam acaba hee ne didinnn Samsung Edge ile gonderildi
5 May 2015 #18 PauLord61 Mehmet İNCE, Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 3 Ocak 2015 Mesajlar 2,633 Tepkime puanı 1 Puanları 0 Yaş 40 Ayaklarınızı sağlık abim çok güzel kareler gerçekten harikasınız
5 May 2015 #19 KaRaHaN Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 12 Eki 2010 Mesajlar 7,126 Tepkime puanı 443 Puanları 0 Yaş 45 Seviyorum sizleri ve gönülden bu şekilde olmanızı dostlar allah ağız tadımızı bozmasın
5 May 2015 #20 *Renault9 Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 22 Eki 2010 Mesajlar 8,211 Tepkime puanı 227 Puanları 63 Yaş 36 Ayaklarınıza sağlık dostlar.