• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

04.08.12 Bu Akşam Galeria'da İftar yapıyoruz...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan *USTA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
OOOO istanbul hayırlı iftarlar olsun, biraz geç oldu ama;)
 
iFTARIMIZ ÇOK RENKLİYDİ GELEN ARKADAŞLARA Teşekkürler 12 kişi olduk... Sohbet gayet mukemmeldi...
 
Geri
Üst