• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

04.08.2012 Galeria Mini İftar Buluşması...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan *USTA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Yemek vidyosu yok,hem ağzımız doluyken bizimi seyreyleyeceksiniz...:D
 
vay arkideş yaa... bizde canlı yımek vıdeosu var dıye arıyoz sayfaları.... :cool:

iftarda ordaymış gibi seyrederız dıyoduk Usta beya... neyse Angaralılar video çeker heralde.... :cool:
 
Geri
Üst