• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

08-03-2011 dikenli-Ahmet GÜLŞEN ve *USTA Buluşması

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan *USTA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

*USTA

Mustafa USTA, T.C Vatandaşı,
Yönetici
Genel Başkan
09-Aydın
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
33,900
Tepkime puanı
1,855
Puanları
113
Yaş
57
Bugün maşallahımız vardı,sağolsun gençler türbeyi boş bırakmadılar...:eyv

usta3087.jpg
 
valla bugun gelen gidenden iş yapamadın abi:Deyvallah:eyv
 
Maşallah Türbe eski formunda
 
Ben bu ara boşladım türbeyi, dersler falan derken gelmeye vakit bulamıyoruz :)
Maşallah güzel buluşma olmuş, genç hemşerimdede bayağı boy varmış :D
 
Ben bu ara boşladım türbeyi, dersler falan derken gelmeye vakit bulamıyoruz :)
Maşallah güzel buluşma olmuş, genç hemşerimdede bayağı boy varmış :D

En kısa zamada beklerim kardeşim,Ahmet 1.90 geliyormuş,bugün gelenlerin hepsinin maşallahı vardı.
Murat 1.85,Serhan 1.95,Ahmet 1.90 ...:D
 
Uzunlar Bastı Türbeyi Abi :D
 
Maşallah Usta
 
maşallah buluşmalar bitmiyo
 
maşallah güzel buluşma olmuş :)
 
Ahmet'in ayaklarına sağlık...:eyv
Ahmet'ide gönderseydin ikinci türbe olma yolunda ilerleyen bizim işyerine...:D
 
Geri
Üst