• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

1.0 SCE Symbol Nasıldır?

Murat KOYUNCU

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Eki 2020
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
2012 Symbol Aut. Edt. 1.2 Lpg kullanıcısıyım. 1.0 Sce Symbol Touch alma niyetim var. Ancak aklıma takılan bazı hususları paylaşmak istiyorum.

Lpg ile uyumu nasıldır?
Sübap hassasiyeti var mı? (Lpg için)
Neden sadece belli bir yıl aralığında bu motor ile üretilmiş ?
1.0 3 Silindir motor kasasına göre yeterli mi?

Öyle performans meraklısı biri değilim. Maks yaptığım hız 100-110 km/h civarı. Touch pakette ihtiyaçlarımızı fazlasıyla karşılayacak.

Aracı kullanan veya bir süre kullanmış arkadaşlar fikir verirse çok sevinirim.
 
Geri
Üst