• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

1.5DCI 110bg EDC Hangi Aküyü Kullanmalıyım?

Arkadaslar amperin yuksek olmasi senin icin iyi. Niye diyeceksen kişin daha iyi ayretten marş basma gucu 60ampere gore daha iyi. Sizin alacaginiz ters kutup 72, 75, 80.... Vs amperi olan bir akü. Hele ki arac EDC ise amperin yuksek olmasi sizin icin daha iyi...

Verdiğiniz bilgilerden ötürü teşekkür ederim.
 
Fluence EDC Dizel Touch Plus kullanıyorum.
72 amper akü kullanıyorum sıkıntı yok.
 
Geri
Üst