- Katılım
- 5 Ocak 2011
- Mesajlar
- 6,114
- Tepkime puanı
- 71
- Puanları
- 0
Bursa
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

bana aç falan diyon fabrikadan çıkmıyon hafız gelde hafta sonu ihi bira içelim.bi aksilik çıkmazsa bende katılabilirim
hafız mesahı neden değiştirdin yazdın gecenlerde takılamadık 2 bira yapamadık gecerli bahanelerim wardı apapcım ve harbi sormadın solemedimde ama 3-4gün fena hastaydım bogazlarımdan fln..hafta sonu pazar günü haberleşelim ara sen beni zaten asker eglencesi yapcaz bizim turhan gidiyoda toplancaz tepeye fln cıkabiliriz diyolardı saat3ten bulusulcak yemekli fln mevlit bilem war sonra arpa suyu baya karısık olmuş..bu ocak ortamından fotocu cocuklardan tanırsın belki enginlerin fln arkadası yaw hondacı.. ok haberleşelm.hiç olmadı tepeye cıkarken gelirsin gelmem ben dersen eger.Temsilci olarak ben gidicem sıkıntı yokiyi buluşmalar BursaAnkaraya da bekleriz
![]()

evet yer ve saat olarak kararlaştıralım. Carrefour da olabilir. Saat olarak ta 14:00 uyarmı arkadaşlar.
