• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

10 Şubat 2013 Bursa Buluşma Önerisi

Dağhan KOÇ

0549 448 48 33

Bu arada sticker torpidoda:) ama transfer lazım haberin olsun ;)
 
4 sayfada gelebilirim diyen arkadaşlarımızı ilk mesaja ekledim gençler...:eyv

1-gokhanhacihasan
2-memo_16
3-utku
4-tUGRULL
5-velituncez
6-dexterite
7-Solenza
8-F4R
9-cengizbey_13
10-TeaMSAH
11-fth16
12-Turgay Bayak
13-daghan--d.e.k
14-
15-
 
eyvallah ustam sğlasın :)

dağhan hocamm sğl sticker olayını unutmamışsın :) jantları da canlı görürüz artık inş.
 
inşallah abi kızma ama herseferinde son dakika yan çizen sensin :) sticker nedir ki abi verdik biz sözümüzü senin o ;)
 
bu laftan sonra o kadar mahçup oldum ki :) pazar ordayım ne olursa olsun :)
acıtasyonun kralını yaparım :)
 
Bi sıkıntı çıkmazsa ordayım Carrefour otoparkı son karar demi :D
Mehmet TIRPAN (0535 592 74 34)
 
pazar günü yağışlı gözüküyor evet kapalı mekan olarak en makul yer orası gözüküyor. Saat olarakta 14:00
 
pazar günü yağışlı gözüküyor evet kapalı mekan olarak en makul yer orası gözüküyor. Saat olarakta 14:00
bir kac arkadas sivamiz var demislerdi saat 15 olurmu demislerdi herkeze uygunsa 15:00yapalim olmazsa kardesim
 
bir kac arkadas sivamiz var demislerdi saat 15 olurmu demislerdi herkeze uygunsa 15:00yapalim olmazsa kardesim

millet toplanana kadar zaten 14:30 olur saat. muhabbet felan derken diğer arkadaşlarda gelir yaa sorun olmaz herhalde...
 
Geri
Üst