• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

16.03.2013 Alacaatli Mangal Organizasyonu

Çayyolu Leman ya da yılların Uludağ kebapçısının ordan türkkonut'a gider gibi dümdüz gidiyosun 3 dakika sonra sağda ümitköy galeriaya gelince haberleşelim arkalı önlü gideriz :) Bu arada nasıl gidiliyo forum olarak toplaşıp mı yoksa ayrı ayrı mı? Ben yeniyim elimden tutulsun istiyorum :D

Tuna bak bu sefer alırım anahtarını :p
 
Boş adamlar buluşuyo saat konuşuluyo oldumu şimdi canımmmm:D para var bizde vakitte var nasılsa sabah kadar devam:D:D
 
Arkadaslar bulusma aksam vakitleri olacaktir. Bu konuya netlik kazandirmak adina ilk mesaji editledim bilginize. Gündüz ayagi suan icin yok bulusmanin , sanmiyorum katilim olacaginida.
 
farketmez gece daha iyi olur da insallah yagmur yagmaz su an oldugu gibi


IPhone 4S 64GB cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi.
 
Hava şartlarının pek önemi yok, kapalı sobalı yerleri var (:

HTC One X ile TT2 den...
 
sonradan coşan yakan kavuran iç ısıtan mayıştıran cinsten zobalı..
 
Aksam daha güzel olur gündüz işi olanlar işlerini halletmiş olur bendede .


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
senin icin sikinti olursa 0507 608 36 36 sincanda bile olsan alirim kardesim ;)


IPhone 4S 64GB cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi.
 
Geri
Üst