• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

16.03.2013 Alacaatli Mangal Organizasyonu

abi 10 tl kişibaşı nedir nereye giriyoruz amazon ormanına filan mı
 
Kişi başı 10lira giriş, hazır mangal 15lira...

HTC One X ile TT2 den...
 
bu arada giriş kişi başı 2.5 tl yazıyor img4xl.webp
 
Abilerim ben aradım rez. filan yapmadım tabikide kişi başı 3 tlymiş :) ama toplu indirim olabilirmi bilemiyorum ben bikere daha klasik araçlarla girmişdim araç başı 5 tl ama araçlarda 4 kişide oluyordu bilginize arz ederim :)
 
Hazır mangal; yanan köz mangal, geçenlerde 3kişi 3araba gitmiştik 10ar lira verdik,,,

HTC One X ile TT2 den...
 
demekki duruma göre değişiyor, 10 TL ise kişi başına belli bi indirim isteriz, kalabalık gidiyoruz sonuçta :)
 
Geri
Üst