• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

16 be 776

Kazasız belasız kullan kardeşim,maşallah temiz araç,Ozan'a katılıyorum Uğur ve Bursa ekibimiz bu araca el attığında neler olabileceğini düşünemiyorum...:eyv
 
hayırlı olsun kazasız belasız
 
kazasız belasız :)
 
Maşallah, Allah kaza bela vermesin...:eyv
 
Maşallahı Var; Rs'mi Bu ?:D
 
keyifli forumlar...
araç tanıdık geldi bana ...
 
öncelikle hayırlı olsun kazasız belasız aracın orjinal ve sade diri duruyor :)
 
Maşallah güzel çekimler güzel araç kazasız belasız. ,)
 
araç nerden tanıdık gelmiş olaiblir daschund=) bursadanmısn ?? kükürtlü taraflarında görmş olabilirsn

bide rs değil :D onun yakıtına gelemem 1.6 16v modeli bu
 
Geri
Üst