Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
az önce çok yakından inceleme fırsatım oldu aracı gerçektende kusursuz.çok can yakar yeni jantlarını gökhan kardeşim resimleriyle koyar siteye.o egzos sesini çok 3.25 bmw de duyamadım.ayrıca gökhan kardeşime ilgi alakasından ötürü çok teşekkür ederim.allah gönlüne göre versin inşallah...ufak çaplıda olsa bir buluşma gerçekleştirmiş olduk yalnız çok foto çekemedim 16 s aldı götürdü beni 16s mi alsak
az önce çok yakından inceleme fırsatım oldu aracı gerçektende kusursuz.çok can yakar yeni jantlarını gökhan kardeşim resimleriyle koyar siteye.o egzos sesini çok 3.25 bmw de duyamadım.ayrıca gökhan kardeşime ilgi alakasından ötürü çok teşekkür ederim.allah gönlüne göre versin inşallah...ufak çaplıda olsa bir buluşma gerçekleştirmiş olduk yalnız çok foto çekemedim 16 s aldı götürdü beni 16s mi alsak
arkadaşlar iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim hayır dualarınızla inşallah allah kaza bela vermez çevremdeki insanlar sizin kadar iyi dilekte bulunmadı sanırsamki biraz kıskançlık oldu ))
ihsanlada tanışma fırsatımız oldu jantlar çok yakışmış öyle duydum güle güle eskitirsin inşallah...
aracın yeni jantlı resimlerini zaman içinde paylaşırım... ama bana göre şuanki hali rsimdeki halinden daha güzel
amacım resim değil video izletmek onun için uğraşıyorum bakalım gti ve vti kovalıycakmıyız geçicekmiyiz?