- Katılım
- 11 Eki 2010
- Mesajlar
- 3,011
- Tepkime puanı
- 185
- Puanları
- 63
- Yaş
- 40
Nöbetim Yoksa Katılırım Aranıza Şimdiden Söz Vermiyeyim Nöbet Yoksa %100 Ordayım 
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
ben katılamam sanırım ama cuma bir olsun ...
Nöbetim Yoksa Katılırım Aranıza Şimdiden Söz Vermiyeyim Nöbet Yoksa 0 Ordayım![]()
kralımız gelmeli = ))))))
estafurullah ne kralı ...zor görünüyor ama kısmet diyelim..
Önceki Çalışma Düzenimiz Olsaydı Değiştirebilirdim Ama Bu Düzende Malesefdeğiştirme imkanın varsa gelmelisin =)
Önceki Çalışma Düzenimiz Olsaydı Değiştirebilirdim Ama Bu Düzende Malesef
yer varsa bende gelirimcaptain3461+2
