• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

20.11.2011 Forum İstanbul buluşması

gençler napıyoruz buluşma da son durum nedir ona göre program yapıcam ????
 
yarın ordayız suan 6 araç konvoyuda hazır :D zaten bugünde beraberdik :D
 
sanırım gelemicem çünkü almanyadan geçen hafta amcam geldi, bu akşamüstü 5 te uçakları varmış o saate bulmuşlar ve onları sabiha gökçene bırakıcam saat 3 te ... aracı babama verip sen götür onları dedikten sonra da gelmenin bi alemi yok gençler üzgünüm ... :(
 
gelmeyi isterdim :(
 
Evvet suanda forum istanbul p2 deyiz drift yapmak isteyenleri bekleriz =))
 
sanırım gelemicem çünkü almanyadan geçen hafta amcam geldi, bu akşamüstü 5 te uçakları varmış o saate bulmuşlar ve onları sabiha gökçene bırakıcam saat 3 te ... aracı babama verip sen götür onları dedikten sonra da gelmenin bi alemi yok gençler üzgünüm ... :(

biz siz gelıyorsunuz diye toplanıyorduk neyseeeeeee !
 
biz siz gelıyorsunuz diye toplanıyorduk neyseeeeeee !
hehe Olm konuşturma şimdi beni :D Biz sanki forum istanbulun arka sokağında oturuyoruz..Alp maltepede bende kadıköyde oturuyorum..Dünyanın yolu oraya gelmek..Buyrun siz gelin buraya :D
 
Geri
Üst