• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

2005 Scenic II Oksijen sensoru

akutisarizar

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Merhaba arkadaslar,

2005 model Scenic II aracım var . severek kullanıyorum ama son gunlerde egzos emisyon hatasını almaya basladım memleket donusu . sonrasında aracımın altında ekzos girisi uzerinde bir sensor oldugunu bu sensorun kablosu üzerindeki konnektorun ve arac tesisati uzerindeki konnektorun kopup kaybolduklarını gordum . aracı lifte alıp baktıgımda arac tesisati üzerindeki kablo renkleri ile sensor üzerinde bulunan kablo renkleri birbirini tutmadıgından baglayamadım . bana bu bolgenin resmi lazım . yardımınızı rica ederim.


Selamlar ,
A.Tiryaki


ahmet.tiryaki@gmail.com
0 507 594 5008
 
Geri
Üst