- Konuyu Başlatan
- #11
- Katılım
- 2 Şub 2013
- Mesajlar
- 8,050
- Tepkime puanı
- 929
- Puanları
- 0
- Yaş
- 37
Arkadaşlar Olumlu Olumsuz Yorunmlariniz İçin Hepinize Tesekkürler.. AEM Yazisini Bilerek Aldim Sade Olunca Sank, Nalburdan Alinmiş Gibi Duruyor , Bu Yüzden En Az ve Küçük Yazili Buydu Bunu Aldim Bende ..

Arkadaşima Yaptirdim Montajini Banada Biraz Daha Dişari Çikmasi Gerekli Diye Geldi , Hafta Sonu Tekrar Montajini Kendim Yapacağim..


Arkadaşima Yaptirdim Montajini Banada Biraz Daha Dişari Çikmasi Gerekli Diye Geldi , Hafta Sonu Tekrar Montajini Kendim Yapacağim..

