• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

34 jz 812 (gümüş kurt) Clio1

azoist

Emre KISA,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Ocak 2013
Mesajlar
63
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Elimden Geldikçe Orjinalliği Pek Bozmadan Daha çok göze hitap edicek hale getirmeye çalışıyorum
 
çok da diri duruyor :eyv
 
allah kaza bela vermesin maşallah
 
Maşallah,kazasız belasız kulan kardeşim,96 model sanırım...:eyv
 
96 model . Teşekkür ederim. 5 yada 6 aya kadar satmazsam toplayıp 2 yıl bineceğim :D . Satmazsam bu arabayı aldığım maaşdan bana hayır yok cepde 5 lira olsa aksesuarcı görmiyim dayanamıyorum :D
 
faz 1 mi o :D çok güzel ya maaşallah kazasız belasız :eyv
 
ilk üretimin makyajsız kasası duruşu ile benim gönlümde hep taht kurmuştur güzel makina allah kaza bela vermesin :)
 
amin kimi faz1 diyor kimi mk1 benim için 96 model clio1 işte :D .. Sağolun
 
Teşekkür ederim sağolun
 
Geri
Üst