- Katılım
- 9 Eki 2010
- Mesajlar
- 12,738
- Tepkime puanı
- 530
- Puanları
- 113
- Yaş
- 56
“Tasarım trendi, tahrik sistemleri ve diğer uzun vadeli gelişimler” üzerine çalışma amaçlı bir deney olarak tanımlanan bu fütürist araştırma aracı, sadık bir grup Holden tasarımcısı ve mühendisi tarafından el emeği göz nuruyla ilk günkü haline geri getirildi

RD 001 kod adlı Holden Hurricane ortadan motorlu, arka tekerlekten itişli, iki kişilik bir spor otomobil. Araç, birçoğu zamanının çok ötesinde olan çok sayıda yenilikçi özellik ve teknoloji içeriyor

42 yıl önce tanıtılmış bu çığır açan araç elektronik dijital gösterge panelleri, istasyon arayan radyo, otomatik sıcaklık kontrollü klima, arka görüş kamerası ve otomatik güzergah bulucu gibi gelişmiş özelliklere sahipti.

Holden Hurricane 1969’da Melbourne Otomobil Fuarı’nda tanıtıldığında gazetelere manşet olmuş ve ülkenin dört bir yanındaki insanları kendine hayran bırakmıştı.

GMIO Design’ın Yönetici Müdürü Michael Simcoe böyle önemli bir aracın restore edilmesinin harika bir gelişme olduğunu söyledi.




Holden Hurricane’in V8 motorunda dört boğazlı karbüratör gibi birçok gelişmiş tasarım bileşeni içeriyordu-ki bu karbüratör 1970’lerin sonuna kadar toplu üretilen 4,2 litrelik Holden V8’lerde kullanılmayacaktı

RD 001 kod adlı Holden Hurricane ortadan motorlu, arka tekerlekten itişli, iki kişilik bir spor otomobil. Araç, birçoğu zamanının çok ötesinde olan çok sayıda yenilikçi özellik ve teknoloji içeriyor

42 yıl önce tanıtılmış bu çığır açan araç elektronik dijital gösterge panelleri, istasyon arayan radyo, otomatik sıcaklık kontrollü klima, arka görüş kamerası ve otomatik güzergah bulucu gibi gelişmiş özelliklere sahipti.

Holden Hurricane 1969’da Melbourne Otomobil Fuarı’nda tanıtıldığında gazetelere manşet olmuş ve ülkenin dört bir yanındaki insanları kendine hayran bırakmıştı.

GMIO Design’ın Yönetici Müdürü Michael Simcoe böyle önemli bir aracın restore edilmesinin harika bir gelişme olduğunu söyledi.




Holden Hurricane’in V8 motorunda dört boğazlı karbüratör gibi birçok gelişmiş tasarım bileşeni içeriyordu-ki bu karbüratör 1970’lerin sonuna kadar toplu üretilen 4,2 litrelik Holden V8’lerde kullanılmayacaktı
