5 Kez termostat değiştirdim (5.orjinal) hararet seyir halinde 2. çizgiyi geçmiyor

durum anlattığım gibi hocam alıntı yapmayı unuttum

siz sökebiliyorsanız termostatı söküp evde test etmenizi öneririm. sıcak suyun içine koyup kaç dakika da açıldığını test edebilirsiniz. bu iş termostata çıkıyor 5 kere değiştirmiş olsanızda. ben de eskiden kango vardı. şu an ki aracım doğan. ben doğan aracıma brodway termostadı taktım. 75 lik. ilk çalıştırdığımda 75 dereceye gelene kadar su geçirmiyor. 75 ten sonra termostatın gerisi ve ilerisi aynı ısıya geliyor. görevini yapıyor yani. ustaların öyle olur demesi saçma. şöyle birşey deneyin. aracı çalıştırıp 1 dakika sonra, 2 dakika sonra, yani dakika dakika test edin. termostatın gerisi ve ilerisini. iki tarafta aynı anda ısınıyorsa o termostat açık kalıyordur net. ısınmaması ondandır. 5 kere değişmiş de olsa. ilk ısınması 75 80 dereceye motor ısınır. sonra termostat geçişe izin verir. termostadın resmini atabilirmisiniz?
 
siz sökebiliyorsanız termostatı söküp evde test etmenizi öneririm. sıcak suyun içine koyup kaç dakika da açıldığını test edebilirsiniz. bu iş termostata çıkıyor 5 kere değiştirmiş olsanızda. ben de eskiden kango vardı. şu an ki aracım doğan. ben doğan aracıma brodway termostadı taktım. 75 lik. ilk çalıştırdığımda 75 dereceye gelene kadar su geçirmiyor. 75 ten sonra termostatın gerisi ve ilerisi aynı ısıya geliyor. görevini yapıyor yani. ustaların öyle olur demesi saçma. şöyle birşey deneyin. aracı çalıştırıp 1 dakika sonra, 2 dakika sonra, yani dakika dakika test edin. termostatın gerisi ve ilerisini. iki tarafta aynı anda ısınıyorsa o termostat açık kalıyordur net. ısınmaması ondandır. 5 kere değişmiş de olsa. ilk ısınması 75 80 dereceye motor ısınır. sonra termostat geçişe izin verir. termostadın resmini atabilirmisiniz?
Hocam şuankini denemedim ama bundan önceki söktüğüm termostatı evde kendim sıcak suda denemiştim açıyordu son termostatı havaların ısınmasını bekliyorum kendim söküp her tarafını kontrol edicem bakalım, benim aklıma termostattan ziyade hortum tesisatında bir anormallik olduğu geliyor onu tespit etmeye çalışacağım
 
Arkadaşlar sorunumla alakalı araştırmalarım hala devam ediyor son olarak problemin LPG su tesisatı bağlantısından kaynaklanabileceği üzerine yoğunlaştım şöyle ki; aracımın LPG beynine giren su hortumlarından birisi kalorifer su tesisatının bir hattından (T) yapılarak alınmış diğeri ise motor bloğundan alınmış tam bilgim yok ama genelde ikisininde kalorifer borularından alınması gerekiyor diye biliyorum bu konuda aydınlatıcı bilgi sahibi bi arkadaş yardımcı olursa çok sevinirim hatta Megane 1 aracının su tesisatına ilişkin LPG ve diğer kısımlar olmak üzere resmini atabilecek bir arkadaş var ise çok yardımcı olacaktır şimdiden teşekkürler.
 
Geri
Üst