• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Acarputer tasarımı dijital devir ve hararet göstergesi

Bitane de bizim kangoo ya almak istiyorum ama montajini kendim yapamayip araci sanayicilerin delik desik etmesinden korkuyorum

GT-I9000 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

kangoo nuz 1.4 benzinli modellerden mi? yoksa dizel mi?

montajı basittir, benim telefon yardımım ile kendiniz kolayca monte edebilirsiniz.
 
2000 model 1.4 benzinli hocam

GT-I9000 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 
​Ben benim yavruaslan R5 te kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim:eyv
 
Bende çok memnunum harika kusursuz bir alet.
 
peki bu ürünü neasıl temin edebiliriz...
 
Geri
Üst