Acil yardim stop etme sorunu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan tugrul
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

tugrul

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
20
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Merhaba arkadaŞlar sİteye yenİ Üye oldum

ŞÖyle bİ sorunum var....

R19 rne 2000 model megan motorlu beyaz 1.6e 66 bg

BENZİNLİ LPG FELAN YOK 106 BİNDE HİÇ LPG TAKILMAMIŞ....

yakit azalinca sİtop edİyor hareket halİndeyken.

Bİrde gaz yÜkselİyor...3000 3500 devİrlere cikiyor(kendİlİĞİnden oluyor)

beklİyorum sonra İnİyor

bu sİtop etme İŞİ genelde benzİn gÖstersİ 2 ve 3 cubuklarda yapiyo...
Arabami yenİ aldim daha 3 ay oldu ....

İlk aldiĞimda bİ harelet yaptirdim sonra gİttİm

yaĞini/trİger setİ vs bÜtÜn bakimlarini bİtİrdİm kalebek temİzlİĞİnİ yaptirdim...
.harelet sorunu vardi ondan eser kalmadi...


Şİmdİ İse sİtop etme sorunu var araba dÜz yolda gİderken 3 vİteste teklemeye baŞliyo sİtop edecek duruma gelİyo...


Bazende İlk kalkiŞlarda.. ÇaliŞtiriyosun sonra durduk yere sİtop edİİyo bunun sebebİ ne olabİlİr


bİlen arkadaŞ yardimci olursa sevİnİrİm...
 
Arabanız 90 bg 66Kw

Rolentenin boşta 3500 e çıkması hiç iyi değil . Rolante valfini ve kelebek boğazını temizletin. Motor su seviyenizi tamamlayın ( Antifiriz )
Hava filtresi ve filtre kazanın borularına baktırın .

Benzinde tıkanmasının sebebi , benzin pompası , benzin filtresi , enjektör temizliği vb... Bir çok parçadan olabilir . İlk depoya enjektör temizleyici atın .
Muhtemelen benzin pompasıdır .

Hararet yaptığında conta yakmadığınızdan emin olun . Conta yaktıysanız tamir ettirin yoksa ne yapsanız düzen almaz .
 
Kadirinn dediği gibi ROlanti Valfini Kontrol ettir Basınc hortumuna özellikle baksınlar bi ara bendede gec calısma stop etme durumları vardı Basınc hortumundandu Rolantş valfine baglı
 
Rolante valfini ve kelebek boğazını temizletin. Motor su seviyenizi tamamlayın ( Antifiriz )
Hava filtresi ve filtre kazanın borularına baktırın .

BUNLARIN HEPSİNİ HARELET YAPTIĞINDA YAPTIRDIM (ROLENTE VALFİNİ TEMİZLENMEDİ)
EK OLARAKTA YAĞ FİLİTRESİ VE TRİGER SETİ DEĞİŞTİ...BUJİLERİ BİLE DEĞİŞTİRDİM...

BİR BENZİN FİLİTRESİ DEĞİŞMEDİ

BENZİN FİLİTRESİNİ DEĞİŞTİRSEM VE ENJEKTÖR TEMİZLEYİÇİSİ ATSAM DEPOYA İLK OLARAK KENDİMİ ONA GÖRE AYARLASAM OLUR MU

BİR DE BİLGİSAYARA BAĞLATTIRSAM SORUN BULUNUR MU.....
 
Son düzenleme:
Selam,

Arkadaşların dediğine ek olarak, buji elektrik kablolarını olduğu gibi setini alıp yenilenebilir. Benim kendi başıma araç yolda seyir halinde herhangi bir hızda gittiği sırada stop etme sorunu vardı.

Sonuç olarak buji kablolarını olduğu gibi değiştirdim.Sorun ortadan kalktı.

(Yani kablolar eskidiği için, elektrik kesintisi yapıyormuş.Yenilendi. Sorunum ortadan kalktı.)

KAZASIZ, BELASIZ GÜNLER DİLERİM...:byby
 
Benzin deposunda hortum vb şeylerde kalmış olabılır aynı sey basıma gelmıstı... Ve servistekiler hiçbirşey anlamazken ilk defa benzin aldığım yerdeki pompacı söledi baktık öyleymiş bizde ınanamadık... :))
 
ilginiz için teşekkür ederim ilk olarak nereden başlamalıyım (buji ve ve buji kaplolarını değiştirmiştim..)

1-bilgisayara bağlattırayım
2-benzin filitresini değiştireyim
3-benzin deposunu yıkattırayım
4-önere bileceğiniz başka yollar var mı en hesaplı ve kolay şekilde arıza tespiti için....
 
Yeni taktirdiğim buji kaplolari arizali cikti değiştirdim
bi yerde soket arizali idi dğiştirdim
enjektörleri temizlettim
şu an deneme aşamasindayim
bakalim ne olcak......
 
araç durup dururken 2000 3000 dewirlere kendiliğinden çıkıyorsa , ya boğaz kelebeği , yada rölanti walfindendir . Aracınızı mümkün olduğunca çeyrek depodan az benzinle kullanmayın , benzin miktarı düştüğünde benzin pompası yeterli basınçta çalışamıyor we motorda çekişten düşme , tekleme gibi belirtiler gösterebiliyor
 
2 -3 haftadir normal kullanimlarda deniyorum henüz daha bi istop etme sorununa raslamadim....

Bazen bizim acemiliğimizden olan istoplar var onlari saymassak şimdilik düzeldi gibi görünüyo.......
 
Geri
Üst