- Katılım
- 22 Eki 2010
- Mesajlar
- 8,211
- Tepkime puanı
- 227
- Puanları
- 63
- Yaş
- 36
İyi geceler dostlarım. Benim bronun aküsü sıkıntı yapmaya başladı. Normal tabi 8 yıllık.
Yeni akü alacaz artık. Siz değerli RFC üyelerinin tecrübelerinden yararlanmak istedim. Hangi markayı önerirsiniz ve fiyatları nedir?

Yalnız geçen bi abiyle konuştum mutluya sakın bulaşma ben yandım sen yanma dedi. Heralde hatalı ürün denk geldi. Bende ordan yola çıkarak varta düşündüm.
hehehehehehe