• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

anahtarlık yaptıralımmı?

burakdinler

Burak DİNLER,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
6,048
Tepkime puanı
2
Puanları
0
techturkeyde eleman satıyor kendi sitelerinin adını yazmış çokta güzel bence..bizde renaultfanclub olarak yaptırıp kullanabiliriz..maliyeti çok bişey tutmaz 5 liraya sattıklarına göre ucuz bişey isteyen olursa üyelerimizde alabilir...
tam görünmüyor ama kontaktaki anahtarlık..techturkey.com yazıyor..

oa9do3.jpg


2_Loop_Style_Key_Holders_6.jpg

2_Loop_Style_Key_Holders_1.jpg
 
Son düzenleme:
kimse kusura bakmasın o kadar uzun şeyi cebimde taşıyamam :D
 
bende anahtarlık kullanmıyorum ama iyi fikir..biz daha iyisini yaparız sonuçta
 
Anahtarlık degilde boyun iplerinden yapılabilir,aynaya asarız:D
 
Anahtarlık degilde boyun iplerinden yapılabilir,aynaya asarız:D

boş cd de veriyim sana asarsın aynaya hehe hehe
 
yaptıralabılır boyle uzun degılde sadece RFC yazısı olabılır metal cokta sık olur aslında
 
Yapılsın Direk Alırım :)
 
Aynaya asılan bişey olsa iyi olur
 
Geri
Üst