• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Ankara Ankara canı mangal çeken gelsin

valla yol yaıkın olsa gelirdimde 400 kmyi gözüm yemedi şimdi :D :D
 
10 numara muhabbet oldu.. İyi geldi vallahi .. Tekrarı yakın zamanda olsun ..
 
5yıldızlı keyif oldu,Murat ve Mehmet çok teşekkürler
HTC One X ile TT2 den...
 
önceden görseydim ya şunu :(
 
Ya bi alo deseydiniz keşke abi foruma giremiyorum kaç gündür doğru dürüst neyse artık kısmet değilmiş bidahaki sefere ayaklarınıza sağlık
 
bi sonraki Ankara buluşmasını direk mangal olarak mı yapsak :eyv
 
Dr Renault dayız şimdi canı sıkılan arabasıyla uğraşmak isteyen varsa gelsin mangalda yakabiliriz duruma göre :)
 
Dr Renault dayız şimdi canı sıkılan arabasıyla uğraşmak isteyen varsa gelsin mangalda yakabiliriz duruma göre :)

işsiz güçsüz Ankara tayfası kaçırmasın

HTC One X ile TT2 den...
 
vışşş... :) hergün mangal hergün mangal ne işsizsiniz arkadaş...
Uğrayabilirsem gelirim gelebilirsem uğrarım... Doktora bi durum arzedecem, ses var..

[MENTION=1391]EVREN TOPCU[/MENTION] abimizin de dediği gibi " göynumden agıyo goynuma gagıyo" ... :)
Edit: Böörüme de olabilir :)
 
Son düzenleme:
Geri
Üst