• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Ankara Ankara canı mangal çeken gelsin

Tamam abi bekliyoruz ama doktorumuz yok biz arabalarımızla uğraşıyoruz :)
 
ayaklarınıza sağlık afiyet olsun..
 
Onur abi acıktım :D
 
Afiyet olsun beyler...:eyv
 
afiyet olsun cümleten. dün müsaittim, şöyle birazda sucuk alıp gelmek iyi olurdu ama 480 km ankara ustad:)
 
Ben bu buluşmanın bitimine yetişmişim o zaman Eskişehir yolunda? :D
 
Onur Abi sizi tanımadığımdan görünce geçişini ahanda coupe dedim ama sonra baktım arkadan bambam geliyo :) Okulda rastlaşamıyoruz bare yolda yakalamışken bi selam vereyim dedim :)
 
Onur Abi sizi tanımadığımdan görünce geçişini ahanda coupe dedim ama sonra baktım arkadan bambam geliyo :) Okulda rastlaşamıyoruz bare yolda yakalamışken bi selam vereyim dedim :)

iyi yaptın, memnun olduk.

HTC One X ile TT2 den...
 
Onur Abi sizi tanımadığımdan görünce geçişini ahanda coupe dedim ama sonra baktım arkadan bambam geliyo :) Okulda rastlaşamıyoruz bare yolda yakalamışken bi selam vereyim dedim :)


Arada toplantılarada gel tuna :)
 
Geri
Üst