- Katılım
- 10 Eki 2010
- Mesajlar
- 596
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
alihan berk ve army az sonra bizim lojmana geliyolar toplantı yapıcaz
resim cekersek ekleriz 
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

ben felaket hastayım bu yuzden cıkamıorum bı yere doktordan yenı geldım felaket bı salgın varmıs ası olmalı dıor herkes ben yandım sizde yanmayın![]()
noldu olm :S hayırdır..ben felaket hastayım bu yuzden cıkamıorum bı yere doktordan yenı geldım felaket bı salgın varmıs ası olmalı dıor herkes ben yandım sizde yanmayın![]()
Alihan sigara getirecek bana...![]()
