• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Antalya RFC ve Antalya Escortkulubu Buluşması ;)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan MatraX_07
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

MatraX_07

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
2,647
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Antalya Escort sorumlusu Erden arkadaşım toplantı için aradı buluşmak için..Bende Kerem abi ve Barış'a söyleyebildim müsait olmadıkları için katılamadılar..Zaten toplantı aniden oldu onun bizden pek kişi katılamadı ama Ben,fırtına_07.slash ve yeni üyemiz roadless_2 ile katıldık.Escort kulubundende eksık kısıler vardı ama ona ragmen kardeşce,dostça bir buluşma oldu..Bundan sonraki buluşmalarda hep beraber daha güzel şeylere imza atarız inş...

Buluşmadan önce ben birkaç kare çektim YFD'nin ilk onları paylaşacağım daha sonra diğer fotoları ekleyeceğim
Arabayı Yıkatırken;
7d0a2fdf.jpg
[/URL][/IMG]

ec873e0b.jpg
[/URL][/IMG]

869ce743.jpg
[/URL][/IMG]

e9029e4a.jpg
[/URL][/IMG]

4821833c.jpg
[/URL][/IMG]

619de3ef.jpg
[/URL][/IMG]

c934dd06.jpg
[/URL][/IMG]

063e0ae8.jpg
[/URL][/IMG]

392f23d2.jpg
[/URL][/IMG]

702410b3.jpg
[/URL][/IMG]

4d74aab8.jpg
[/URL][/IMG]

43b5bc27.jpg
[/URL][/IMG]

df14dfce.jpg
[/URL][/IMG]

e13243e9.jpg
[/URL][/IMG]

1d74d294.jpg
[/URL][/IMG]

ecd3e864.jpg
[/URL][/IMG]
 
280ddfd5.jpg
[/URL][/IMG]

d436e871.jpg
[/URL][/IMG]

53f19284.jpg
[/URL][/IMG]

12b63452.jpg
[/URL][/IMG]

7ac159e3.jpg
[/URL][/IMG]

f5b05a12.jpg
[/URL][/IMG]

535aae8d.jpg
[/URL][/IMG]

b2e519d0.jpg
[/URL][/IMG]

1b87219d.jpg
[/URL][/IMG]

fe808b81.jpg
[/URL][/IMG]

dc71ed2c.jpg
[/URL][/IMG]

37e93f49.jpg
[/URL][/IMG]

105654cd.jpg
[/URL][/IMG]

4ac32bbe.jpg
[/URL][/IMG]

6d37ddb8.jpg
[/URL][/IMG]

95ef799c.jpg
[/URL][/IMG]

84da51a4.jpg
[/URL][/IMG]

6d9ccec5.jpg
[/URL][/IMG]

3a39c46e.jpg
[/URL][/IMG]

4446d448.jpg
[/URL][/IMG]
 
Fotolara bakınca 15 gün öncesi geldi bir an gözümün önüne, Ne kadar düzenli ve güzel bir şehirmiş Antalya öyle... qw
Güzel buluşma olmuş, Ayaklarınıza sağlık... qw
 
Güzel Organizasyon Güzel Kareler Eline Sağlik Haydar
 
adın ve namın yeter Haydar:eyvgüzel buluşma olmuş eyvallah:eyvbu arada plaka şekil olmuş satmayı düşünürsen deli para veriririm bakhehe
 
adın ve namın yeter Haydar:eyvgüzel buluşma olmuş eyvallah:eyvbu arada plaka şekil olmuş satmayı düşünürsen deli para veriririm bakhehe

Eyvallah Reis sen gelemesende senin de Varlığın Yeter :eyv

Eee sen beğenmedin bende plakayı değiştirdim..Tamam abiciğim pazarlık yaparız ;)
 
Ayaklarınıza sağlık Haydar, güzel buluşma olmuş Renault azınlıkta kalmış biraz sayının artması lazım...
 
Ayaklarınıza sağlık Haydar, güzel buluşma olmuş Renault azınlıkta kalmış biraz sayının artması lazım...

Emmi elimden geldiği kadar Renault ekibini toplamaya çalısıyorum ama birkaç kişiyi aradım yarısı piknikte,yarısı gezmede yarısı da şehir dısındaydı
 
Abi resimler güzel olmuş bunlardan bi kaç tanesi bende yoktu hemen alıyorum buradan :)
 
Geri
Üst