• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Arabam Satılıyor

mucan63

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Şub 2011
Mesajlar
82
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Sahibinden.com da dolaşırken rastgele gördüm :) İlk başta anlayamadım halla halla ne kadar tanıdık dedim fotoğraflar hehe

Fotoğrafları alıp ilanda kullanmışlar , helal olsun ama plakayı kapatmış :)

Bu arada ilanın fake olduğu da aşikar. Joy paket diyip 67bin TL fiyat yazmış:sinirli

Renault Fluence 1.5 dCi Joy 2013 Model 67.500 TL Sahibinden satılık ikinci el Beyaz renk - 127447419
 
hocam hayırlısı olsun :P haberim yokmuş gibi sat kanka olmus bu da hehe hehe
 
İlginç bi fantezi :D
 
Hayırlı satışlar diyeceğim de olmayacak şimdi. Bari arabanın iç resimlerini çekte adama yardımcı ol. Bak senin yüzünden iç resimlerini koyamamış.hehe
 
67500 e sanırım bu adam hem sizin hem de kendi arabasını satıyor yeni fark ettim fiyatı :D
 
Geçen gün Gittigidiyor da benim ilanın aynısını vermiş uyanığın birisi,üstelik USTA MAKİNA logosunu dahi silmeyi aklına getirmemiş,şikayet ettim anında kaldırdılar ilanını...
 
Bende dedim nooluyor:aytuğ
 
ilginç olmuş şikayet etseydiniz bide ilan sahibine sorun bakalım amaç neymiş :)
 
Geri
Üst