• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Arabayı sattık ...

Hayırlı olsun Kadir, Allah kaza bela vermesin....eyv
Arabayı alanlara söyleseydin stickerı sökmeyin diye...:D
 
Hayırlı olsun Kadir, Allah kaza bela vermesin....eyv
Arabayı alanlara söyleseydin stickerı sökmeyin diye...:D
Sticker yoğun buzlanmadan dolayı Renault Spor amplemi komuştu ama dedim Stickeri dursun diye :eyv Amasyada şuan araç ve Tek Reno Fan Club aracı :D
 
Bu arada bu Model Takımını ilk defa bu kadar canlı görüyorum :D Gözlerim doldu qw
 
hayırlı olsun kadir
 
hayırlı olsun kardesm yeni gordum.. kazasız belasz inş..
 
Hayırlısı olsun kardeşim,yeni arabanızı kazasız belasız kullanın...:eyv
 
Teşekkür ederim herkese , fotoğraflarını en kısa zamanda yaınlayacağım ama günler kısa olduğundan olmuyor :eyv
fotoraf0185.jpg

fotoraf0184r.jpg


Bir ibreler var :D Birde sattıktan sonra arabayı içeri aldılar , o zaman çektim :D
 
Son düzenleme:
Broadwaya yazık oldu Garibim şimdi kimin ellerine düşecek ne hale gelecek :D:D
 
Broadwaya yazık oldu Garibim şimdi kimin ellerine düşecek ne hale gelecek :D:D
Takas yaptığımız gün hemen biri aradı adamı , elinde Broadway var mı diye :D , Galerinin tüm arabaları internette bir o yok :D Belkide satıldı ...
 
Takas yaptığımız gün hemen biri aradı adamı , elinde Broadway var mı diye :D , Galerinin tüm arabaları internette bir o yok :D Belkide satıldı ...
Alanada satanada hayırlı Olsun

İyiki Kırmızı paspasları almamışsın :D:eyv
 
Geri
Üst