devrilme riski oldukça az olan üç çeker çek üretimi kamyon.üç çeker olmasının getirdiği en başlıca avantaj kötü hava şartlarında bile hafriyatta kullanılabilmesidir.dezavantajı ise diğer hafriyat kamyonlarına göre yakıt tüketiminin biraz fazla olmasıdır.(km.de enaz 1.litre mazot/benzin)
sadece 3x3 değil, 6x6 ve 8x8 modelleri de olan çek kamyon üreticisi. 8x8 olanlar genellikle daha yolu falan olmayan yerlere çelik konstrüksüyon köprüleri parça parça taşımada kullanılır ve çıkamayacağı yer yok gibidir,
zira %100 eğim tırmanabilir (45 derece), 60 cmlik basamakları inip çıkabilir, ve en bombası 200 cm uzunluktaki hendekleri geçebilir, 120 cm suya dalabilir. ayrıca bütün bu offroad kabiliyetini
tatra'ya özel 1923 yılından kalma (ve tabiki o zamandan beri az çok geliştirilen)
back bone tube sistemi sağlamaktadır.
[TABLE="class: details"]
[TR="class: row0 item"]
[TD="class: cell0"]Genel durum (1-5)[/TD]
[TD="class: cell1"]2[/TD]
[/TR]
[TR="class: row1 item alt"]
[TD="class: cell0"]Kalan ön lastikler / şasi[/TD]
[TD="class: cell1"]10 %[/TD]
[/TR]
[TR="class: row2 item"]
[TD="class: cell0"]Önceki sahiplerin sayısı[/TD]
[TD="class: cell1"]0[/TD]
[/TR]
[TR="class: row3 item alt"]
[TD="class: cell0"]Mevcut arka lastikler[/TD]
[TD="class: cell1"]10 %[/TD]
[/TR]
[TR="class: row4 item"]
[TD="class: cell0"]Kayıt yılı[/TD]
[TD="class: cell1"]1989[/TD]
[/TR]
[TR="class: row5 item alt"]
[TD="class: cell0"]
Akslar konfigürasyonu
[/TD]
[TD="class: cell1"]
6x6*2.... (3x3, 8x8 opsiyonel)[/TD]
[/TR]
[TR="class: row6 item"]
[TD="class: cell0"]Çalışma Saati Okuması[/TD]
[TD="class: cell1"]771.491 km[/TD]
[/TR]
[TR="class: row7 item alt"]
[TD="class: cell0"]Üretici seri no.[/TD]
[TD="class: cell1"]TNT815S36KK086327[/TD]
[/TR]
[TR="class: row8 item"]
[TD="class: cell0"]Kayıt no.[/TD]
[TD="class: cell1"]MI936BF[/TD]
[/TR]
[TR="class: row9 item alt"]
[TD="class: cell0"]
Emisyon sınıfı
[/TD]
[TD="class: cell1"]
Euro 0[/TD]
[/TR]
[TR="class: row10 item"]
[TD="class: cell0"]
Dingil mesafesi
[/TD]
[TD="class: cell1"]
3550mm
[/TD]
[/TR]
[TR="class: row11 item alt"]
[TD="class: cell0"]Kabin[/TD]
[TD="class: cell1"]Günlük kabin[/TD]
[/TR]
[TR="class: row12 item"]
[TD="class: cell0"]Yürüyüş,sürüş[/TD]
[TD="class: cell1"]Sol el[/TD]
[/TR]
[TR="class: row13 item alt"]
[TD="class: cell0"]
Motor gücü
[/TD]
[TD="class: cell1"]
283 bg[/TD]
[/TR]
[TR="class: row14 item"]
[TD="class: cell0"]
Motor Hacmi
[/TD]
[TD="class: cell1"]
15825 cm[SUP]3[/SUP][/TD]
[/TR]
[TR="class: row15 item alt"]
[TD="class: cell0"]
Şanzıman
[/TD]
[TD="class: cell1"]
TATRA[/TD]
[/TR]
[TR="class: row16 item"]
[TD="class: cell0"]Ön tekerlek boyutu[/TD]
[TD="class: cell1"]11,0 R20[/TD]
[/TR]
[TR="class: row17 item alt"]
[TD="class: cell0"]Arka lastiklerin boyutu[/TD]
[TD="class: cell1"]11,0 R20[/TD]
[/TR]
[TR="class: row18 item"]
[TD="class: cell0"]Maks.yükleme kapasitesi[/TD]
[TD="class: cell1"]11.300 kg[/TD]
[/TR]
[TR="class: row19 item alt"]
[TD="class: cell0"]
Brüt ağırlık
[/TD]
[TD="class: cell1"]
22.300 kg[/TD]
[/TR]
[TR="class: row20 item"]
[TD="class: cell0"]Kasa Opsiyonları[/TD]
[TD="class: cell1"]Kabin süspansiyonu - mekanik, Hava yastıklı sürücü koltuğu, Hava yastıklı muavin koltuğu, Ayrık kabin, Çamurluklar, Alet kutusu, Acil durum üçgen reflektörü, Yangın söndürücü, Diferansiyel kilidi, PTO, Egzos freni, Çelik yakıt tankı, Tüm lastikler benzer, Tambur frenler, Isıtıcı[/TD]
[/TR]
[TR="class: row21 item alt"]
[TD="class: cell0"]Damper sistemi[/TD]
[TD="class: cell1"]Üç kademe damperli[/TD]
[/TR]
[TR="class: row22 item"]
[TD="class: cell0"]
Araç dış boyutları
[/TD]
[TD="class: cell1"]
6,98x2,5x3,155 m[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
vvs vs... heryönden büyük araç yani...gücüde hacmide yakıtıda buyuk... 15.000-20.000.cc.motor ne yakarsa...cenker

TATRA, KAMAZ, kraz, acmat,gaz,uaz,ural, vb vs ısımli kardeşlerdir....
