• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Atiker obd mi gold mu yardım..

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan hknozt
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

hknozt

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
54
Merhaba arkadaşlar nasipse yarın 2011 model 1,6 benzinli otomatik fluencime lpg taktıracağım.Usta daha önceki aracıma lpg takan güvenilir ve işinin ehli bir usta. Atiker taktırmaya karar verdim ama obd 1.300, gold 1.600 lira bilen yada kullanan arkadaşlardan tavsiye almaya ihtiyacım var.Gold için 300 lira vermeye değer mi. bu kitleri kullanan arkadaşlar fikirlerini yazarlarsa çok sevinirim.Herkese şimdiden teşekkürler.İyi günler.
 
arabayı uzun süre kullanmayı düşünüyorsan en iyisini taktırmanı öneririm .. satarken de ona göre satarsın bi zararın olmaz..
 
ilgine teşekkürler dostum.Galiba senin dediğin gibi olacak olmuşken iyisi olsun.
 
Geri
Üst