• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Austral aldım, ilk izlenimlerim

@capturxenon aracınız hayırlı olsun güle güle kazasız belasız kullanın inş. Renk konusunda yukarıda arkadaşımızın yazdığı gibi sizi de uyardılar mı ? Temizlik konusunu nasıl yapıyorsunuz, sadece süngerle yıkatabilmek kolay değil.
 
Geri
Üst