• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Bende varim

fatih.bolat.98

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ocak 2015
Mesajlar
57
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Arkadaslar bursadan fatih bolat. Aracimi nasib olursa subat ortasinda alacagim 1.2 joy 75 bg. Bende sizinleyim guzel bir formunuz var yani formumuz :)
 
Aracınız şimdiden hayırlı, uğurlu olsun. Güzel günlerde sağlıklı, huzurlu, mutlu sürüşler dilerim. 22 Şubat İzmir RFC kahvaltısına da yeni aracınızla bekleriz.:eyv
 
Geri
Üst