• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Beyler güzel oldu bee

Ahmet Mert

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
477
Tepkime puanı
0
Puanları
0
kendi çabamızla 3 kafadar arkadaş güzel şeylere imza attık bence güzel oldu sizce :)





aracın iç kısmındaki kaplama çok güzel oldu arkadaşlar bence sportif bi görünüm kattı cidden göz zevkinize hitab edicek deneyin derim :)
 
Arabanın Maşşalahı var abi dediğin gibi iç kaplama arabaya daha bi sportif hava katmış :)
 
sağol canım benim imkanım olursa bir gün senin içinde yapabilirim.

bu arada senin adın neydi adınla hitap edeyim olmuyor böyle :)
 
Evren Abi :)
 
tamam evrencim memnun oldum :)
 
maşallah ben de çok beğendim :)
 
teşekkür ederim :) ön konsol çok yormadıda aynaları kaplamak işkence gibiydi gerçekten zor oldu aynanın şekli açısından..
 
Çok şık durmuş...
 
Valla on numara olmuş elinize sağlık
 
Emeğine sağlık güzel olmuş :eyv
 
Geri
Üst