• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Bir R11 Coupe Daha 07 BRJ 45

iyi dilekleriniz için hepinize gönülden teşekür ederimm
 
Kardeşim hoşgeldin. :)
Linke tıkla. Yeni konu aç. Aşağıdaki bilgileri doldur.
RENAULT FAN CLUB ÜYE TANITIMLARI

İsim:
Soyisim:
Yaş:
Yaşadığı Yer:
Otomobilinizin Markası ve Modeli:
Meslek:
Tavsiye eden:
Renault Fan Club'ı Nereden Duydunuz:
Extra Eklemek İstedikleriniz:
 
çok iyi r11 maşallah coupe olmaı ayrı bi hava bunu nasıl aratacaz sahibindende arkadaşa bakıyoruz arada ama coupe denk gelmedi hiç:) birde fiyatı özelden alabilirmyiz.jantlar orj. momo mu :) fiyatı nedir.

Gezinirken denk geldi. Model adı turbo diyor. Fakat 1983 model turbo yok. 1984te başlandı turbo üretimine. Araç büyük ihtimalle GTL dir. Buyrun linki.

Renault R 11 Turbo Model 5.500 TL Sahibinden satılık ikinci el Lacivert renk - 107066454
 
çok iyi gerçekten fiyatta güzel bu araç değerlendirilir :)
 
Maşallah rengide güzelmiş aynen biraz masrafla çiçek gibi olur :)
 
Ok gibi duruyor MAŞALLAH:eyv

Jantların markası momo'mu?
 
kazasız belasız..yalnız arka tampon aorji tampon değil son kasa 97-2000 broadwayların RL nin tamponu..
 
kazasız belasız..yalnız arka tampon aorji tampon değil son kasa 97-2000 broadwayların RL nin tamponu..

Teşekkürler. Farkındayız bu durumun.. Orjinalini bulmak imkansıza yakın olunca böyle idare ediyor :)
 
aslında ilk kasa r9 ların buna benzer bişey yada ortak kasalarında tamponundan taktırabilirsiniz..yinede güzelmiş şu ön farları S farı yapın jantlarda S olsun basın tamponları gövde rengine boyayın tadından yenmezz :D yine kazasız belasız güzel araç...:D
 
Geri
Üst