bir servis faciası

tall is man

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Şub 2016
Mesajlar
85
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
aracın deri vites kolu körüğü yırtıldığı için uşak taki yetkili serviste garantiden değişimi yapıldı. fakat değişim esnasında orta konsol sökülürken personelin tornavida ile kanırtmasından dolayı gözle görülür izler ve deformasyonlar oluştu.

aracı verdim biraz bekledim hastane randevum vardı, ne kadar sürecek dedim 45-50 dk dediler. o zaman bizi hastaneye bırakıverin dedim onlarda işi hızlandırıp 15-20 dk de bitirebileceklerini söylediler. hızlı yapacaz diye kırıp dökmeyin dedim (forumda başka arkadaşlarında başına geldiğini okumuştum) yok yok bişey olmaz dediler 15 dk falan bekledim sonra araç geldi ve korktuğumuz rezillikle karşılaştık. aracı aldığımda parçalar yerine tam oturmamış ön kısım yarım santimden fazla havadaydı. parçalar birbirinin üzerine binmiş. o kısmı elle kendim oturttum ve yetkili personeli çağırdım konsol özel aletlerle söküldüğünü vesaire kem küm bişeyler geveledi, tornavida kanırtma izlerini görünce bunlar daha önce varmıydı diye sordu :sinirli olmadığını söyledim sustu düzeltiriz, yaparız ederiz diye hiç birşey demedi, hastane randevum vardı mecburen arabayı alıp gittim. bi daha da götürmem o rezillere.:asabi

lanet olsun böyle servisçiliğe yazıklar olsun renoya böle adamları çalıştırdığı için.
 
Ne yazık ki kim Renault servise gitse şikayetçi oluyor.
 
aslında servialerin sorunu da bu, herkese aynı davranmıyorlar, bahsettiğim serviste ahbap çavuş iklişkisi var, kimine iyi muamele, kimine umursamazlık
 
birşey alırken en çok servisine dikkat ederim. servisi yok, ilgisiz, yada sorun çözümüne uygun değilse o ürünü almakta anlamsız olur.
ben servisimden memnunum. opel 1 sene, vw 1 sene kullandım servisleri benim gözümde hiç iyi değildi. opel almanyadan gelecek parça için peşin peşin para istedi,
vw ise usta emekli olup yerine yenisi gelene kadar sorunu çözemedi.
ama reno da bunu görmedim. 8 senedir reno nun çeşitli modellerini kullanıyorum memnunum. zaten aksi bir durum olsa kadjara geçmezdim...
bence şikayetçi olan arkadaşlar önce mais çağrı merkezini arasın. anında çok net cizgilerle ilgileniyorlar.
 
katılıyorum söylediklerinize, çağrı merkeiyle görüştük, haber bekliyoruz bakalım. olay marka veya kurumlarla alakalı değil, kurum veya markaları temsil eden lişilerle ilgili. ama kurumlarda bu kişileri eğitmek ve davranışlarını şekillendirmek zorundadır. inşaallah bir çözüm önerirler.
 
Geri
Üst