- Katılım
- 17 Şub 2011
- Mesajlar
- 82
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 38
Arkadaslar tabikide asiri hizi onermiyoruz ama trafigin hic olmadigi bos otobanda denendi. O kadar hizda bile araba guven verdiyse bana tamamdir taksidi bitene kadar satmiyorum 
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
Yinede dikkat diyorum Allah korusun......
Arada bir gerekiyor böyle.
Yalnız araç 1.6 benzinli model sanırım hız biraz düşük değil mi bana mı öyle geldi?
1.6 benzinli evet , hocam kadran olmadığı için daha ne kadar gider bilemedim. 6400 devire kadar geldi ve araba o anda tüpteydi.Benzine atarsam 220 yi görür sanırım![]()
1.6 benzinli evet , hocam kadran olmadığı için daha ne kadar gider bilemedim. 6400 devire kadar geldi ve araba o anda tüpteydi.Benzine atarsam 220 yi görür sanırım![]()
